ALGEMENE VOORWAARDEN

Behandeling

  • Een consult duurt ongeveer een uur.
  • Een behandeling bestaat uit gespreksvoering, waarnemingsoefeningen, oefeningen waarbij
  • ondersteunende aanraking wordt ingezet en positioneringsoefeningen om bewustwording  van gedrag tot stand te laten komen en ontwikkeling aan te spreken.
  • De behandeling wordt afgerond met een eindgesprek.

Privacyreglement

  • Om jouw privacy te waarborgen voldoe ik aan de AVG-wetgeving.
  • Op mijn website (www.hapto-in-praktijk.nl) vind je de privacyverklaring onder het kopje ‘werkwijze’.

Betalingsvoorwaarden

  • In 2024 is het tarief per consult €90,-.
  • Ik sta geregistreerd als haptotherapeut bij de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (NFG). Ben je aanvullend verzekerd, dan wordt haptotherapie vaak gedeeltelijk vergoed. Controleer altijd bij je zorgverzekering of je hier voor verzekerd bent en hoeveel de vergoeding bedraagt.
  • Als je een gemaakte afspraak niet kan nakomen, vraag ik je om dit zo snel mogelijk door te geven. Als de afmelding in minder dan 24 uur van tevoren gebeurt, kan de afspraak in rekening gebracht worden. Afmelden kun je via de telefoon of email.
  • Na elke sessie ontvang je een factuur per mail. Deze kun je betalen via een overschrijving binnen een betalingstermijn van 14 dagen. Is het verschuldigde bedrag niet binnen 14 dagen na factuurdatum betaald, dan ontvang je een verzoek deze alsnog binnen een week te betalen. Mocht er dan nog niet betaald zijn, dan volgt er een brief deze factuur alsnog binnen een week te betalen. Wanneer dat niet gebeurt, treedt verzuim in en staat het mij vrij incassomaatregelen te treffen. Alle kosten die verband houden met deze vordering (inclusief de wettelijke rente) komen voor rekening van de cliënt.
  • Bij een betalingsachterstand ben ik gerechtigd – tenzij de behandeling zich hiertegen verzet –verdere behandeling op te schorten totdat de cliënt aan de betalingsverplichting heeft voldaan.

Klachtenregeling

  • Mocht je niet tevreden zijn, dan ga ik hier graag met je over in gesprek. Mocht dat gesprek niet naar tevredenheid verlopen, dan is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de klachtenprocedure van de NFG. Op mijn website verwijs ik hiernaar.